Szukaj przepisu

sobota, 11 października 2014

Bułeczki z parówką i baczkiem

Idealne na obiad :)



Składniki:
(z porcji wyszło mi 13 bułeczek)
3 kubki mąki
20g drożdży
szklanka letniego mleka
łyżeczka cukru
półtora łyżeczki soli
jajko
2 łyżki oleju

Dodatkowo:
7 parówek
13 plasterków wędzonego boczku
garść lub dwie ziół prowansalskich
2 łyżki oleju

Wykonanie:
Mąkę przesiać do dużej misi.
Do mniejszego pojemniczka dać 3-4 łyżki mąki, pokruszyć drożdże, dać łyżeczkę cukru i pół szklanki mleka. Dokładnie wymieszać i odstawić na jakieś 15 min.
Następnie do miski z mąką dać sól i wymieszać. Potem dać nasz pracujący zaczyn. Następnie dać resztę mleka, jajko wyrobić ciasto. W między czasie dać 2 łyżki oleju.
Ciasto powinno być miękkie, i gęste.
Odstawić do wyrośnięcia na ok. godzinki.

Kiedy nasze ciasto już podrośnie, nasze parówki tniemy na pół i obaczmy je w plasterku boczku. następnie kładziemy na patelnie i obsmażamy na złoto. Pod koniec posypujemy je ziołami prowansalskimi.

Z naszego wyrośniętego ciasta odrywamy kawałki i obtaczamy w nim paróweczki. Robimy takie podłużne bułeczki. 
Nagrzewamy piekarnik do 200 stopni. A ciasto odstawiamy, aby trochę podrosło.
Potem pieczemy je ok. 25-30 minut.
Pyszne z ogóreczkiem kiszonym lub surówką z kapustki.

Smacznego :D

*************************************************

A teraz chciałabym was zaprosić na mojego nowego bloga. 
Jakiś czas temu zaczęłam pisać opowiadanie fantasy, i postanowiłam je zamieścić na blogu.
Jeżeli lubicie czytać to serdecznie zapraszam. Jestem ciekawa waszych opinii. Chciałabym je wydać, ale nie wiem czy jest jakiś sens.


Zapraszam gorąco do klikania i czytania :)
Czekam na wasze opinie.


4 komentarze:

  1. Takich jeszcze nie jadłam. Na widok tych już zgłodniałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale zadziałałaś na moją wyobraźnie. Świetny przepis na pyszne bułeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pyszna, sycąca propozycja :) Zjadłabym z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wam za miłe słowa, i rady. Zapraszam ponownie :)

Masz pytania "Napisz do mnie"

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *