Szukaj przepisu

poniedziałek, 24 listopada 2014

Ciasto lekko piernikowe z bananem

Póki co smak piernikowy nie opuszcza mnie na chwile. Za to dodaje ciastu przyjemny smaczek. Ciasto wyszło mięciutkie i pachnące :). Ciasto po upieczeniu można posypać cukrem pudrem. Ja za to wcinałam go z serkiem waniliowym na drugie śniadanie.




Składniki:
4 jajka
4 łyżki wody
1/3 szklanki cukru
łyżka przyprawy do piernika
szklanka mąki
1.5 łyżeczki proszku do pieczenia
banan

Wykonanie:
Piekarnik nastawić na 180 stopni.
Jajka zmiksować z wodą, dodać cukier i chwilę miksować. Następnie dodać mąkę (partiami) i zmiksować wszystko razem, aby uzyskać jednolitą konsystencje.
Ciasto przelewać do foremek, jakie każdy chce ja miałam różne małe więc, miałam różne ciacha.
Banana pokroić w plasterki i nakładać do ciastek. Po kilka plasterków.
Małe porcje (rozdzielone na foremki) piec 30 minut. 
A jeżeli jest jedna np. keksówka to 40-45 minut.

Smacznego






Świąteczne słodkości!

17 komentarzy:

  1. Takie śniadanie to jak dla królowej :) Musze kiedyś sam spróbować upiec coś podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej się zgadzam idealne, niedzielne zakończenie tygodnia :)

      Usuń
  2. Pięknie wyrosło, ależ musiało pachnieć i ten banan w środku....pycha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak pachniało cudownie, dlatego nie mogłam się powstrzymać, aby do przepisu nie dodać przyprawy do piernika.

      Usuń
  3. Ciasto z niespodzianką. Wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł na takie ciasto z dodatkiem banana. A przyprawa do piernika dodaje pysznego smaku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej się zgadzam ja uwielbiam ten zapach mieszanki piernikowej. I smaczek też.

      Usuń
  5. Pięknie jest to ciasto duże wyrosło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię ciasta z bananem. Nadają im wilgoci i cudnego aromatu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pomysł na ciacho z bananem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję. Cieszę się, że przepis przypadł do gustu :D

      Usuń
  8. Zjadam całeeeee! Pycha!
    Pozdrawiam,
    https://cukierkowegotowanie.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo proszę o poprawienie w opisie blogu slowa "wypiekom", nie "wypieką". Taki błąd w pierwszym zdaniu na blogu zniechęca do czytania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za uwagę. Nie zauwarzyłam. Przepraszam za swoje gapiostwo.

      Usuń

Dziękuję wam za miłe słowa, i rady. Zapraszam ponownie :)

Masz pytania "Napisz do mnie"

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *