Szukaj przepisu

środa, 28 stycznia 2015

Ciasteczka jaglane z marchewką

Ugotowało mi się dużo kaszy jaglanej, więc urozmaiciłam sobie wersje ciasteczke. A oto odsłona nr. 2. Ciasteczka z dodatkiem marchewki, te bardziej mi przypadły do gustu niż, te poprzednie.


Składniki:
3/4 ugotowanej kaszy jaglanej(dobrze ubitej)
3 marchewki
2 łyżki jogurtu greckiego
5 łyżek płatków jaglanych
3 łyżki mąki
3 łyżki cukru brązowego

Wykonanie:
Ciepłą jeszcze kaszę zmiksować z jogurtem greckim.
Płatki jaglane zmielić w młynku.
Marchewkę zetrzeć na tarce (na grubych oczkach).
Następnie wszysko dokłądnie wymieszać.
Nabierać porcjami i robić nie duże ciasteczka. Ukłądać na blachę, wyłożoną papierem do pieczenia.
Piekarnik nastawić na 180 stopni i piec ciasteczka 30 minut.

Smacznego :D


5 komentarzy:

  1. Nie robiłam jeszcze ciastek z kaszą jaglaną, a bardzo ją lubię. Muszę wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  2. Potrzeba matką wynalazków :D W zasadzie nadmiar składników a nie potrzeba :P
    Muszą być pyszne!

    OdpowiedzUsuń
  3. O ciasteczka z marchewką jeszcze takich nie jadła. Bardzo zdrowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy przepis, warto wypróbuję

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wam za miłe słowa, i rady. Zapraszam ponownie :)

Masz pytania "Napisz do mnie"

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *