Szukaj przepisu

niedziela, 11 stycznia 2015

Sałatka jarzynowa mojej mamy

Sałatkę jarzynową robi zawsze moja mama, wychodzi pyszna. Tak mówi zawsze moja siostra, która ją uwielbia. Ja jej nie jem bo nie lubię majonezu, ale wierze siostrze na słowo :D.


Składniki:
5 marchewek
pietruszka
5 ziemniaków
4-5 ogórków kiszonych
jabłko
por
4 jajka
parę łyżek majonezu
pieprz/sól

Wykonanie:
Marchewkę, pietruszkę, ziemniaki ugotować do miękkości. Ostudzić.
Po ostudzeniu obrać i pokroić w kostkę. 
Jajka ugotować, obrać i również w kostkę pokroić. 
Pora, jabłko i ogórki tez na kosteczkę.
Wszystko wymieszać w jednej misce.
Majonezu dać tyle, jak kto lubi. U mnie w domu mama dodaje jakieś 4-5 łyżek, zależny od ilości. Przyprawić wedle uznania.

Smacznego :D

SPRÓBUJ RÓWNIEŻ:
CHLEBEK Z SOJĄ

MLECZNIAK

2 komentarze:

  1. Pyszna :) Ta klasyka zawsze jest oryginalna ... u mnie nie dodaje się pora ale wariacja godna uwagi :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wam za miłe słowa, i rady. Zapraszam ponownie :)

Masz pytania "Napisz do mnie"

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *